Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

12 July 2008

teksade uus elu



Projektiga liitudes kavatsesin teha suurest hunnikust vanadest teksadest koera madratsile katet. Paraku aga suvitab minu õmblusmasin maal ja mina sain seal ainult korraks käidud. Seega tuli plaane koomale tõmmata ja aiaia suure abiga sain tehtud padjakatte ühest vanast teksapaarist. Vahele on õmmeldud punased riideribad mingist vanast kardinast.
Ma olen ammu tahtnud, et mul oleks padi ja tekike autos, sest need, keda ma sagedamini sõidutan, tavatsevad autos magada. Padi on nüüd siis olemas, teki üle mõtlen veel.
Aga igatahes - aitäh, Muhv, sest kui poleks olnud projekti, ei oleks ma ka patja praegu tähtud saanud.

2 comments:

Raamatutuba said...

;)) Kui hea idee! Ongi hulgem sääri kogutud! Ega Sa pahanda, et idee näppan? ;))

Siiri-Liisi said...

ei sugugi :)
Rõõmsat meisterdamist!

Juba möödas