Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

07 February 2008

Polümeersavi mõistatused


Ma olen valmis saanud selle looma, keda kudusin. Puudu on nina ja silmad. Nina tikin mustaga, silmad tahan õmmelda. Mul pole absoluutselt nööpe kodus. Pärlitest ka ükski ei sobinud. Eile hakkasin siis fimosilma tegema. Küll tuli kole (pildil vasakul, teine on lohutuseks ja prooviks ülejääkidest tehtud roos). Nüüd hakkasin siis otsima netist silmategemise õpetust ja leidsin sellise silma. Ooo, kui kaunis, ehkki ma arvan, et ma lihtsalt ei tule sellega toime sest:

  1. Minu kogused on nii väikesed, et neid peaks nii peenelt töötlema päkapikukäekesed.
  2. Kui ma ka silma enda valmis saaks, siis talle taguse taha saamine rikuks ta ära
  3. Kõik mu fimokäkid on tundmatuseni deformeerunud teel ahju.
Võibolla peaks silma tikkima?

3 comments:

Anonymous said...

Aga.. sa võid ju teha silmakujulise "lataka" polümeersavist ja siis akrüülvärvidega ära värvida. Proovi ja katseta ja ma usun, et sa saad hakkama!:)

Anonymous said...

Tegelikult müüakse ju valmis silmi kah. Ja ehkki ostetud, on need väga ilmekad (panin need leluvahetuse koerale).
Vöib isegi olla,et mul on kodus ühed silmad... ma pole kindel, kus... kas ÜRITAN otsida ja vanematega saata ülehomme ära, jöuaks kohale? Ehkki ma pole leidmises kindel.

Anonymous said...

Aga roos on kena! Kus öpetus?
(saada msn link, kui Sul on)

Juba möödas