Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

08 June 2008

Lapitekk valmis



Kogu see projekt võttis minul tegelikult aega peaaegu aasta. Eelmise aasta suvel oli jutuks, et saunatoa voodikatted mu õekese suvetalus on tegelikult sobimatud ja sinna peaks lapitekid tegema. Toas on kaks voodit ja leppisime kokku, et teine teeb teisele voodile teki peale. Alguses proovisin ma ka heegeldada, aga sellest, kuidas need lapid ei sobinud, on siin juba juttu olnud. Selle voodikatte paariline on juba varem valmis saanud ja seda saab näha siin.
Isetegija lapiteki projekt lõppes küll juba kuu aega tagasi, aga mina postitan alles täna. Õigeks ajaks olid küll lapid valmis, poolenisti koos ka, aga päris kokku ei saanud. Nüüd, kus suvi on alanud ja suur osa kiireid töid kaelast, heegeldasin viimased kolm riba külge ja ääre üle. Kavas on veel pikematele servadele peenike pits teha, aga selle mustrit hakkan alles praegu netist otsima.

Tekiloost veel niipalju, et lõngad on kõik majaomaniku ostetud ja tegelikult on selles tekis kümmekond lappi minu ema kootud (tema esimesed kudumid ja ühtlasi see, kuidas ta käsitööpisiku ja lõngahaigusega nakatatud sai). See sõna "Terkli", mis üle teki jookseb, on talu nimi. Kui te mööda Eestimaad sõites näete selle nimega silti ühe rohtukasvanud sissesõidutee ääres, siis võite kindlad olla, et tee teises otsas mõnulevad mõned käsitööhuvilised.

Ülemisel pildil on tekk seal, kus ta elama hakkab, aga alumisel üleni näha. Ta on voodi jaoks väga liiga suur. Nii et kui ta voodile on laotatud, siis nime lugeda ei näegi. Oleks ikka tähed pidanud teisipidi keerama.

Kui ma kunagi koju jõuan, siis panen pilte juurde. Praegu pole võimalik nende suurust vähendada ja ühendus on ka aeglane. Aga selline ta siis sai.

4 comments:

Tuulike Kivestu-Rotella said...

Väga kaunis tekk! Ilusad värvid ja vahvate mustritega lapid! Ja nüüd pole muud, kui tuleb ka suurem voodi osta :D
Juulike

Anonymous said...

Oi, Siisuke, AITÄH!
Super-super-super kena!!! Tore! Võrratu! Suurepärane! Kaunis! Vapustav! Imeline! Olen sõnatu! Kõõksun! Ahmin hinge! Niiii tore! :-)

Anonymous said...

Annan Sulle edasi käsitööblogides liikuva küsimustiku teatepulga, kui tahaksid vastata. Vaata täpsemalt minu blogist.

Anonymous said...

vaja kontrollida:)

Juba möödas