Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

18 December 2007

Sokid


Minu armsal väiksel õepojal oli sünnipäev ja ta vajas sokke. Mina olin parasjagu haige ja võtsin ühe õhtu tööst vabaks ja asusin otsustavalt kuduma. Järgmiseks hommikuks oli valmis poolteist sokki ja siis tundus, et mul on ajakasutuse mõttes praktilisem ära lõpetada see poolik pisike sokk kui hakata end poodi seadma, seal valimisele aega kulutama ja pärast tagasi tulema.
Just selle pärast, et nii kiire oli, saidki ühevärvilised, mitte eriliselt põnevad ja kirjud, mida oleksin tahtnud teha kui oleks rohkem aega olnud.
Lõng: Novita Wool , vardad 3,5. Ühest tokist jäi nii palju üle, et seda võiks ainult lõngajääkide projektis kasutada.

1 comment:

Anonymous said...

On mõnusad, pehmed ja nunnud! Ah see on Wool, selge, pidingi küsima, et mis lõng! Mulle hästi meeldivad, ja Aaronile kah!

Juba möödas