Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

25 June 2008

sale karu, hall hunt ja vastused


Aiaia arvas, et ma võiksin vastata isetegijate blogides ringlevatele küsimustele. Aga et postitus pildita ei jääks ja mul suuremat hetkel midagi näidata pole, said ammu sahtlipõhjas vedelevad näpunukud endale silmad pähe. Pildid on kehvad, sest mees magab ja tema kaamera objektiivi ma ei taha vahetada - pidin leppima sellega, mis ees oli.

Nüüd siis asi ise:
Reeglid: Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab mängu edasi viiele-kuuele inimesele. Seejärel teavitab neid sellest nende blogide kommentaariumis. Lisaks annab pärast vastamist teada sellele, kes tema mängu tõmbas.

1. Mida tegid 10 a eest?
Kuupäevaliselt ei mäleta. Olin sel suvel 17 ja astusin ülikooli. Kolisin oma sõbranna juurde kesklinna. Üldiselt olin, ma arvan, täiesti normaalne tavaline teismeline.

2. 5 asja "Vaja teha"
1) Valmistada ettekanne ülehomseks
2) Süveneda natuke oma õpingutesse ja saata mingi "first draft" soome ära
3) Kirjutada artikkel
4) Regada koer mõnele näitusele
5) Bronnida öömaja puhkuseks

3. Lemmiknäksid
Puuvili ja magusad piimatooted (kohupiimakreem kakaoga, Arla banaanijogurt, üks šokolaaditükkidega jogurt lätist, maasika viili jms). Muidugi pean ära mainima, et ka kõik maiustused on põhimõtteliselt maitsvad, ehkki aegajalt tekib mul mingi tobe tung nende tarbimist piirata.

4. Mida teeksid, kui oleksid miljonär?
Sedasama, mida praegugi.

5. Kohad, kus oled elanud?
Nõos vanemate juures, 5 erinevat korterit Tartus, nüüd oma kodus Tallinnas.

Edasiandmisega tekkis mul probleeme. Ma nimelt tean mõnda inimest, kelle blogid mulle on huvitavad tundunud ja kelle vastuseidki näha tahaks. Aga mina ei oska isetegijas inimesi kerge vaevaga üles leida. Ja kuna mäng juba päris kaua aega tiirleb, siis usun, et on juba vastatud ka ja jätan asja soiku. Palun vabandust.

2 comments:

Anonymous said...

No vaata, kui hea, et saatsin Sulle mängu- muidu olekski vaesed loomad ilma silamdeta pimeda sahtli pöhjas edasi vedelenud!

Mulle meeldib Su vastus miljonäri-küsimusele! :-)

Anonymous said...

vaga huvitav, aitah

Juba möödas