Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

02 January 2008

impulskäsitöö

Mõned inimesed teevad impulsostusid - pole midagi ette planeerinud ja endalegi üllatuseks lihtsalt ostavad suure ja kalli asja. Aga mina tegin impulskäsitööd. Oli aasta viimane päev ja ma otsustasin natuke koristada. Ja endalegi üllatuseks oli varsti voodile laotatud lina, sellel suur hulk heiet. Kuna kasutasin seda heiet, mida enam kududa ei saa (aitäh, Lumi), läheb see küll lõngajääkide kasutamise projekti alla kirja.
Proovisin teha vabavanutust ja enne masinasse minekut oli asi mu meelest päris ilus. Selline:

Ja pärast pesu tuli masinast välja vot selline liru:

Aga see ei tähenda, et ma kogu selle meetodi maha kannaks. Pigem ikka proovin jälle ja uuesti. Järeldan sellest ebaõnnestunud katsest, et salli jaoks peab kasutama õhemas kihis heiet ja kui tahta teha roose jms paksemat, siis tuleks plaani võtta nt. padjakatte materjal vms.

Aga oi-oi-oi nüüd ühinesin Isetegijate lapitekiprojektiga. Olgu see mulle oraks, et Terkli talu tekk ikka suveks valmis saaks.

No comments:

Juba möödas