Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

24 January 2008

lapitekk

Kõigepealt ma arvasin, et tuleb panna kõrvuti 8 lappi, et saada laius normaalne. Ja pikkuseks 10 lappi. Aga võta näpust - 8 lappi laiuti on liiga lai. 6 lapi laius, nagu pildil on 126 cm. Ma usun, et see on paras. See 8-lapi laius tuli sellest, et Eria esimeses postituses sätestas - min. 150x200 ja siis ma midagi mõõtsin ja kuidagi arvutasin ja saingi 8x10 lappi tekimõõduks.
Kui ma nüüd panin need lapid pildistamiseks põrandale ja vaatasin, kui kohutavalt lai see on ja kujutasin ette, et pean selle voodi peale panemiseks niikuinii kahekorra keerama, siis otsustasin, et teen ikka väiksema. Ma ju tean, kuhu voodile ta läheb ja see voodi on üheinimese voodi ehk u 100 cm lai. niisiis mu meelest 126+ pits on päris paras.

Praegu on pildil (ja olemas) 27 lappi. Uute kavade kohaselt vajal kokku 60 lappi. Nüüd on väga tähtis küsimus. Kas minna homme Põltsamaale tööd tegema autoga (mugavam) või bussiga (saab kududa). Kui bussiga käiks, siis oleks homme õhtuks pooled lapid olemas. Ahvatlev.

2 comments:

Anonymous said...

Mul tuleb hirm, et kui Sa nii kena ja töömahuka teki valmis saad, siis ei raatsigi seda tuua Terklile! Nii kenad!

Muhv said...

ma pean ütlema, et mulle kohe hirmasti meeldib see värvivalik :) kuidagi rahustav on juba seda osa tekist vaadata.

Juba möödas