Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

13 January 2008

Müts ja lapid

Lapinädal sai jälle täis. Mul oli hästi kiire ja ma ei arvanud, et jõuan iga päeva kohta ühe lapi valmis teha. Eneselegi üllatuseks selgus, et olen siiski jõudnud. Suur osa selles jõudmises oli eelmise nädalalõpu Tartuskäigul ja selle reede Jõgevasõidul. Rongis-bussis on suurepärane kududa! Ja kõige vahvam selle lapinädala juures on, et katsetasin esimest korda mitmevärvilist koerkirja kudumata ületõstetud silmustega.
Otsustasin oma värvivalikule lisada selle väga heleda sinise, sest nii on kontrast suurem ja mustrid tulevad efektsemad.
Timo siin demonstreerib mütsi, mis kohe läheb harutamisele. See on see totter ebaõnnestunud käkk, mille tegin täpsete arvutustega ja lootsin saada pojale parajat mütsi. Paraku on ta mullegi lai. Aga kuna värv sobib mu kasuka krae juurde väga hästi ja mul kasutaga kandmise mütsi polegi veel, otsustasin ta üles harutada ja teha sellest lõngast niisuguse Frivol mütsi, mis Eesti isetegijate seas juba populaarseks on saanud.

4 comments:

Anonymous said...

Sul on ikka ilusad lapid!
Kui ma uut tekki hakkan tegema, kunagi... siis planeerin kah paremini!

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anonymous said...

Ma ootan, et provva uued saavutused bloggi paneks!
:-)

Anonymous said...

Jah, ilmselt nii see on

Juba möödas