Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

25 February 2008

Südamed


Sõbrapäevasüdamed Isetegijas jagatud õpetuse järgi jõudsid lõpuks ometi adressaatideni ja nüüd saab nad ka blogisse panna. Kuigi ma olen omaks võtnud, et helmetöödes minust asja ei saa, on mul siiski kodus need alguses vaimustusega kokku ostetud helmevarud, mida kuidagi ei saa rahule jätta - aegajalt ikka tekib kiusatus neid näppida. Tegin ka ühe juukseklambri, millega ise väga rahul olen.
Paraku aga on mul pildistamine üpris tülikas ja seega ootavad nii klamber kui ka käpiknukk kui ka hargipitsisall lihtsalt fotokajärjekorras.

Lappidega on kehvasti - viimaste nädalate jooksul olen ainult kaks lappi juurde teinud. Mingi tüdimus ja kiire on ka kogu aeg.

No comments:

Juba möödas