Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

25 February 2008

käpik

Siin on minu versioon Eesti käpiknukust. Kudusin ta maavillasest lõngast, mõlemal toonil on juured ja ajalugu. Varrasteks nr 2 bambused, mis küll paindusid kasutades, aga ei murdunud. Õpetuse ja Saaremaa kindakirja eest võin tänulik olla taas Isetegija foorumi lahkele rahvale.
See on ühtlasi mu elu esimene käpik, sest päris kindaid ma polegi veel kudunud. See-eest on ta hästi suur - hiiglaslikule mehekäele arvestatud ja poseerib ta minu käe otsas kuidagi lötakalt.
Ah jaa - nina tikkisin ka autos korraliku, musta. Pildil on ainult ninakoht märgitud.

Silmad... silmadega läks nii, et ma paremaid ei saanudki - pidin panema needsamad plönnid, mida siin ükskord näitasin. Proovisin teha ka selle õpetuse järgi silma (linkisin paar postitust tagasi), aga kui ei oska, siis pole midagi teha. Oleks pidanud vist rohkem põhitõdesid õppima enne nii suurte hunnikute kallale asumist. Igatahes nägi mu "silm" enne iirise paigutamist niisugune välja.

Pärast siis üritasin teda ikka toruks kokku mätsida ja saingi terve hunniku kahtlast rohelisekirjut musta täpiga massi.
Võibolla saabub kunagi imeline ideevälgatus, mida sellise asjaga teha. Kui muud ei saa, siis topin ta mummude sisemiseks massiks. Aga mummude pealiskihte hakkan meisterdama alles siis kui põhitõdedega rohkem tutvunud olen.

1 comment:

Anonymous said...

Oi, see on ju nunnu!
Ja palju õnne esimese käpikuga mahasaamise puhul!

Tervitades see,
kes Su kooliaegsed kindad valmis kudus... :-)

Juba möödas