Muster on tähtis. Juhuslikult tuleb ka muster. Aga parem on, kui seda saab ise korraldada.

09 March 2008

Saba


Lapsel oli lasteaias karneval, kuhu pidi maski hankima. Kuna see tema hõivatud vanemate teadvusesse jõudis alles sama päeva hommikul, ei jäänudki muud üle kui kiiresti kohalikust Prismast läbi hüpata ja leppida kaubavalikuga. Mulle see pehme mask päris meeldib - ilmekas, kvaliteetne, odav. Poeg palus selle juurde ka saba kududa. Alguses püüdsin teda veenda, et teeme kirju ja triibulise saba, aga ta arvas ikka, et pruuni on vaja. Käisin siis ekstra selle jaoks ostmas Red Heart Lisa lõnga. Kulus alla 1 toki.
Kasutasin nr 4 sukavardaid. Täidiseks mahuline vatiin, vööd hoiab kinni fimost tehtud suur nööp.
Praegu käivad meil läbirääkimised teemal, kas ma ikka võiksin talle ka samast lõngast mantli või kombe kududa, et ta päris koeralik välja näeks. Ma arvan, et ma siiski ei ole nii agar ema :D.
Nüüd on mul siis kodus kaks koera.

1 comment:

Anonymous said...

Kuidas seda saba liputada saab?
Aga tumepruun kombe muudaks kindlasti pildi veel palju paremaks!

Juba möödas